loading...
تکست آهنگ|مرجع متن موزیک
hasan بازدید : 86 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

امشب باز   رفتی زود
اما خب   عطرت موند
با گریه  منو خوابوند

تو دوست داری که در ری سریع
من یه احساسیه شهریوری
تو داری حوصلمو سر میبری
میپیچی به پر و پای من بی دلیل
تو کاری نمیکنی لب و دهنی
فقط حرف میزنی

دیگه دوره دوره
فاصله بین ما تنهایی تو خونمونه
حالا که این همه وقت این حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو میندازمشون دور من دونه دونه


♫♫♫
♫♫♫
این تویی که باعث افت منی
عادته حرف مفت بزنی
تو خودتم میدونی دیگه نمیکشی
باید دل از منه قفل بکنی

تو دنبال دیدن بغض منی
عادتته همرو بر بزنی
من حالم بهم خورده از این
رابطه که خورده زمین

تو دوست داری که در ری سریع
من یه احساسیه شهریوری
تو داری حوصلمو سر میبری
میپیچی به پر و پای من بی دلیل
تو کاری نمیکنی لب و دهنی
فقط حرف میزنی

دیگه دوره دوره
فاصله بین ما تنهایی تو خونمونه
حالا که این همه وقت این حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو میندازمشون دور من دونه دونه


ترانه سرا : امیر تتلو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موزیک متن آهنگ های خوانندگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 910
  • بازدید ماه : 852
  • بازدید سال : 7,863
  • بازدید کلی : 38,562
  • کدهای اختصاصی