loading...
تکست آهنگ|مرجع متن موزیک
hasan بازدید : 107 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

من دیدیم رفتن تو با اونو

رسید به گوشم حرفاتون

اینم از عکساتون

آره دیدم که با هم خوبین

و رفتم خدا بهمراتون

دست حق با تون

تا فهمدیم که با اون شادی

گفتم برو با اون آزادی

تو حزب بادی

خیلی سخت بود ولی این

دو روییا رو مرسی یاد دادی

من دلم پاکه

طاقت میارم ولی آخه تا کی

دهنم قرصه

ولی چیزی نمیگم تا کسی نپرسه

♫♫♫

☺☺☺

♫♫♫

من دلم پاکه

میمونم ساکت

ولی خوب بعضی شبا بدجوری غمناکه

خوب میدونم آخرش خاکه

ولی کارنامه گرفتنش خطرناکه

من دیدم حرکتای دوستارو

از دشمنا و دوست نارو

من بستم خودم به همین میزو

به شب و روز کارو

مثل یه پادو

تا فهمیدم که تهش اینجا نیست

گفتن نشین جا نیست

خیلی پس دادم امتحانهایی

که جواب مسئله اش اینجا نیست

من دلم پاکه

طاقت میارم ولی آخه تا کی

دهنم قرصه

ولی چیزی نمیگم تا کسی نپرسه

ترانه سرا : امیر تتلو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موزیک متن آهنگ های خوانندگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 919
  • بازدید سال : 7,930
  • بازدید کلی : 38,629
  • کدهای اختصاصی