loading...
تکست آهنگ|مرجع متن موزیک
hasan بازدید : 118 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

خودت حتی نمیدونی منو وابسته تر کردی

چقدر زود منصرف میشم ازت میخوات که برگردی

بدون تو نمیتونم همه عشقم به تو راست بود

فقط اینو بدون این اشتباه از روی احساس بود

من این روزاتو دوس دارم

همین روزا که میخندی

نگاهت می کنم وقتی چشاتو ناز می بندی

تو آغوشه تو می خوابم

همه حسم شده عادت

یه دنیا هم نمی تونه بگم

برگرد از این حالت

♫♫♫

♫♫♫

آهسته پا به پای تو قدم میزنم

عطری که میمونه ازت به روی پیرهنم

موهاتو رو به آینه شونه که میکنی

وقتی منو با گریه هات بهونه می کنی

من این روزاتو دوس دارم

همین روزا که میخندی

نگاهت می کنم وقتی چشاتو ناز می بندی

تو آغوشه تو می خوابم

همه حسم شده عادت

یه دنیا هم نمی تونه بگم

برگرد از این حالت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موزیک متن آهنگ های خوانندگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 870
  • بازدید سال : 7,881
  • بازدید کلی : 38,580
  • کدهای اختصاصی