loading...
تکست آهنگ|مرجع متن موزیک
hasan بازدید : 57 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

وقتی چشماتو رو به روم دیدم

گفتم به آرزوم رسیدم

یه دونه از تار موتو

به دنیا نه من نمیدم

خیلی خوشحالم به خودم می بالم

هستی کنارم

 

تورو دوست دارم دارو ندارم

هستی تو یارم

من تو رو میخوام و تو منو میخوای

چه حس خوبیه این بار

من تو رو دارم و تو منو داری

ما عاشقیمو خوشحال

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موزیک متن آهنگ های خوانندگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 675
  • بازدید ماه : 1,922
  • بازدید سال : 8,933
  • بازدید کلی : 39,632
  • کدهای اختصاصی