loading...
تکست آهنگ|مرجع متن موزیک
hasan بازدید : 44 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 

دست من نسیت فکرم سمتت میره وقتی نیستی دنیا دلگیره

از تو میگیرم جون تو کنارم بمون امشب…

 

دنیای من باتو مثل رویاست هرجا باشی زندگی اونجاست

از تو میگیرم جون تو کنارم بمون امشب…

برای چشای تو دلتنگم

بخاطر تو با تو میجنگم

هرچقد بد شی تورو میخوام

از دلم رد شی تورو میخوام

برای چشای تو دلتنگم

بخاطر تو با تو میجنگم

هرچقد بد شی تورو میخوام

از دلم رد شی تورو میخوام

♫♫♫

به عشق تو قلبم داره میکوبه بدترین روزا پیش تو خوبه

از تو میگیرم جون تو کنارم بمون امشب…

آروم میشم وقتی اسمتو میگم باتو انگار یه جای دیگم

از تو میگیرم جون تو کنارم بمون امشب…
 
برای چشای تو دلتنگم

بخاطر تو با تو میجنگم

هرچقد بد شی تورو میخوام

از دلم رد شی تورو میخوام

برای چشای تو دلتنگم

بخاطر تو با تو میجنگم

هرچقد بد شی تورو میخوام

از دلم رد شی تورو میخوام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موزیک متن آهنگ های خوانندگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 1,898
  • بازدید سال : 8,909
  • بازدید کلی : 39,608
  • کدهای اختصاصی