loading...
تکست آهنگ|مرجع متن موزیک
hasan بازدید : 43 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 

چه دل سنگه چه بی رحمه

♫♫♫

حس میکنم داری میری

 

فاصله بین من وتو افتاده تو هم گیری

این قلب منه که داره میشکنه زیر پا له شده و از حسای تو سرتره

چشمم بازه ولی کورم آخه من به ندیدن تو مجبورم

قلب تو که زمین میخوره تو سینه سنگ شده و

از خوبی هام زود می بره

چه دل سنگه چه بی رحمه

دل خونم پر رنجه نمی دونم به کی بگم

خدا هم با ما می جنگه تو بد کردی ولم کردی

گلم با من چقد سردی نمی دونم به کی بگم

خدایا پشت به من کردی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
موزیک متن آهنگ های خوانندگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 1,796
  • بازدید سال : 8,807
  • بازدید کلی : 39,506
  • کدهای اختصاصی